بهار و آموزش کلاس اول

معلم ابتدایی با ۲۸ سال سابقه اموزشی هستم

تدریس علامت تشدید

1401/12/6 16:42
1,577 بازدید
اشتراک گذاری

تدریس علامت تشدید با ایجاد انگیزه با اجرای نمایش معرفی مشاغلی با علامت تشدید سپس با یک نمایش و داستانی بدین گونه آغاز میکنیم که در شهر بزرگی پادشاهی دو شاهزاده دوقلو داشت و نمی دانست کدامیک را پادشاه کنند شاهزاده ها باهم بزرگ شده بودند و از مهارت و دانایی های خود با خبر بودند باهم به شور نسشتند. برادر دوقلوی بزرگ تر هم دانا بود و هم از قدرت بدنی بالایی برخوردار بود به برادر کوچکتر که دانا و توانا در دیگر امور بود ،گفت:شاهزاده ام من در داخل کشور امور را فرماندهی می کنم و مراقب کشور خواهم بود و با قدرت بدنی ارتشی قوی برایشما خواهم ساخت فرمانده کل نیروی کشور می شود و شما در قصر تاج پادشاهی را به سر کنید و من پشت سر شما شما را حمایت می کنم بدین گونه که در عکس میبینید شاهزاده دست های قوی خود را برای حمایت شاه آینده با قدرت تمام نشان میدهد.

در شهر الفبا نیز نشانه های دوقلو داریم که یکی در بخش اول یا زودتر می آید و دومی در بخش بعدی نشانه دوقلوی زودتر آمده همان کاری را می کند که شاهزاده کرد و بر سر نشانه قرار میگیرد و نشان میدهد که ما دوقلو هستیم باید هر دو را  بخوانید 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)